red moon hakuna matata make a wish

2008-02-03

αντισταθείτε

μετά από πρόσκληση του Ούρφους, την οποία αποδέχτηκα με τα χαράς, είναι σειρά μου να παίξω κι εγώ.
επιτρέψτε μου μόνο να έχω και τη σύνοδεία μουσικής...





Κατερίνα Γώγου: Εν αρχή ην ο πόνος

Καμμιά φορά ανοίγει η πόρτα σιγά σιγά και μπαίνεις.
Φοράς κάτασπρο κουστούμι και λινά παπούτσια.
Σκύβεις βάζεις στοργικά στη χούφτα μου 72 φράγκα και φεύγεις.
Έχω μείνει στη θέση που με άφησες για να με ξαναβρείς.
Όμως πρέπει να έχει περάσει πολύς καιρός γιατί τα νύχια μου μακρύνανε και
οι φίλοι μου με φοβούνται.
Κάθε μέρα μαγειρεύω πατάτες
έχω χάσει την φαντασία μου και κάθε
φορά που ακούω "Κατερίνα" τρομάζω.
Νομίζω ότι πρέπει να καταδώσω κάποιον.
Έχω φυλάξει κάτι αποκόμματα με κάποιον που λέγανε
πως είσαι εσύ.
Ξέρω πως λένε ψέματα οι εφημερίδες,
γιατί γράψανε ότι σου ρίξανε στα πόδια.
Ξέρω πως ποτέ δε σημαδεύουνε στα πόδια.
Στο μυαλό είναι ο Στόχος
το νου σου ε;

---------------------------------------------------------------------------------------

ούζα

Τα μαζεύεις μια και μια δραχμή
Και σ’ αποκαλώ ψιλικατζή
Μπρος στην τόση τσιγκουνιά σου αυτή
Θε να ξανακάνω φυλακή

Πας να με παιδέψεις
Να με κάνεις σαν κι εσέ
Θες να με κουρέψεις
Για να βγαίνουμε αγκαζέ
Μου την έπεσες στα ούζα με την αλλαγή
Και σου πρότεινα παρτούζα παρανοϊκή
Μα ‘συ δεν έπαιρνες χαμπάρι τι θα πει
Τον εργατικό σου μύθο είχες καταπιεί
Δες τον καραγκιόζη με μπουφάν
Δε μας ξαναλέει αλλο
ζανφάν
Μου ‘γινες και φελινιακιά
Θα ζεματιστείς και θα 'ναι αργά
Των ετερωνύμων
Αι καρδίαι έλκονται
Και εξ ευωνύμων
Τα πασόκια έρχονται
Μου την έπεσες στα ούζα με την αλλαγή
Και μου κόλλησες βεντούζα ρε κουμμουνιστή
Την έχεις δέσει τη γαϊδάρα σου κι εσύ
Συντηρητικιά παπάρα κουκουέδικη
Σου απαγορεύω να με φας
Different συχνότητες για μας
Κι αν τα τρένα τρέχουν σε γραμμές
Τ’ άστρα καβαλάνε οι ψυχές
Φεύγω για ταξίδι
Διασπώντας τον καιρό
Στοπ το χαρακίρι
Κι δεν κάνω τον λαγό
Μου την έπεσες στα ούζα με την αλλαγή
Μα ‘συ δεν έπαιρνες χαμπάρι τι θα πει

Μουσική/Στίχοι: Άσιμος Νικόλας

ο μόνος λόγος που γίνεται η ανάρτηση των στίχων, είναι για μην νομίζουν "γενικά κι αόριστα κάποιοι" ότι άκουσαν λάθος! Ω, ναι, έχετε ακούσει σωστά....

3 comments:

Νικόλας Παπανικολόπουλος said...

Πολύ πικρό κι όμορφο απόσπασμα... Δεν την ήξερα την Κατερίνα Γώγου.
Καλή εβδομάδα!

Μενεξεδιά said...

φάουλ :)

Κούκος said...

Σε περίπτωση που ξεμείνεις από ούζο, σφύρα. Στη Μυτιλήνη έχουμε το καλύτερο! :))))

βάλε φωτιά σ" ό,τι σε καίει, σ" ό,τι σου τρώει την ψυχή...

βάλε φωτιά σ" ό,τι σε καίει, σ" ό,τι σου τρώει την ψυχή...
set fire in whatever burns you or ruins your soul....