red moon hakuna matata make a wish

2008-03-07

Πες το με ένα τραγούδι...

Πες το με ένα τραγούδι...
ε και με δύο...
δεν πειράζει...

Μετά από πρόσκληση της Μενεξεδιάς και πάλι, ας τραγουδήσουμε όλοι μαζί, τα 2 τραγούδια-μαμούθ που εκφράζουν και σκιτσαρουν την "παντοτινή" αγάπη και το ιδανικό "Σ' αγαπώ" κατά την γνώμη μου πάντα....
Ακολουθώντας τους κανόνες το ένα έχει μόνο γυναικεία φωνή και το άλλο έχει τα καλύτερα...
sing with us και πείτε μας και τη γνώμη σας καλλιτέχνη άνευ τέχνης, ifιγενεια, blue elephant και Ούρφους!

κάτι γλυκό, σπάνιο και αισθησιακό...


ε και μια μεγάλη αγκαλιά χαρές!



επιτρέψτε μου όμως το πιο γλυκό τραγούδι να το κρατήσω για μένα,
ας εκτεθούμε αλλά με μέτρο...
καλή ακρόαση!


5 comments:

Μενεξεδιά said...

Δεν τα βλέπω απο την δουλειά σνιιιιιιιιιιιιιφφφφφφ! Βάλε τους τίτλους τουλάχιστον να εμπνευστώ :))))

Σμουατσ

Μενεξεδιά said...

το πρώτο αν και το προτιμώ από Cohen θα στην χαρίζω και σε ευχαριστώωωωωωωωωωω :)))

το δεύτερο κράτα το για το αμόρε ;) πολύ ανοιξιάτικο μωλέ :)

DR PAKO® said...

Ήθελα-δεν ήθελα να παίξω,μου "έκλεψες" και την πρώτη μου (σου) επιλογή,με τρέλανες με την δεύτερη...ε,(sorry,Μαλίνα),αλλά δεν παίζω!!!
Καλώς σε βρήκα,Σελήνη...
Τα φιλιά μου,φεγγαρόλουστα!!!

Anonymous said...

apantisa esto kai kathisterimena, eixa na sinodepsw mia iperoxh kopela se ena katapliktiko karnavali kai den eimoun konta se pc!

If...ιγένεια said...

αχααα.. εξαιρετικές επιλογές.. Ευχαριστώ είπα? ευχαριστώ..

βάλε φωτιά σ" ό,τι σε καίει, σ" ό,τι σου τρώει την ψυχή...

βάλε φωτιά σ" ό,τι σε καίει, σ" ό,τι σου τρώει την ψυχή...
set fire in whatever burns you or ruins your soul....