red moon hakuna matata make a wish

2008-03-26

πιο πολύ...

ε ναι...
δεν μ' αρεσει....
τον έχω κοροιδέψει πολλές φορές....
τις περισσότερες τον κοροιδεύουμε μαζί...
και να τώρα...
περάσαμε ένα 4ήμερο όλο δικό μας... σχεδόν...
και να που τελείωσε και είμαι στο λεωφορείο και επιστρέφω...
δίπλα μου το ζευγάρι που κάθονταν και στο παγκάκι όσο περιμέναμε στο σταθμό...
η παρέα μποροστά οργανώνει μια πλάκα...
κ καλά δεν επιστρέφει αθήνα...
αλλά πάει να δει φίλους στη θεσσαλονίκη...
κρακ...
ουφ...
εμένα τώρα ποιος να μου κάνει παρέα....
κ φράπππππ....
ανοίγει ο οδηγός την τηλεόραση....
mad tv...
τελειώνει ένα μπουζουκόβιο...
κ τσούπ!
να τον πάλι ο χατζηγιάννης....
χμμ...
δεν το είχα ξανακόύσει όλο το τραγούδι...
α! και βλέπω σπάνια βίντεο-κλιπ...
χμμμ...



τι γλυκό.....
αλλά εμένα και παρέα μου έκανε και μου άρεσε και βρήκα και το κλιπάκι ενδιαφέρον...
λες να μ' αρέσει ο χατζηγιάννης...
μπά...
δεν μ' αρέσει...
απλά ήθελα κάτι γλυκανάλατο ...
σ' ευχαριστώ οδηγέ!!!
... πιο πολύ ...

No comments:

βάλε φωτιά σ" ό,τι σε καίει, σ" ό,τι σου τρώει την ψυχή...

βάλε φωτιά σ" ό,τι σε καίει, σ" ό,τι σου τρώει την ψυχή...
set fire in whatever burns you or ruins your soul....